COVID-19

Α.- ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ

Συντονιστής για την εφαρμογή του υγειονομικού πρωτοκόλλου στο στην ξενοδοχειακή μονάδα  ‘’Heaven Hotel’’ ορίζεται ο ιδιοκτήτης της μονάδας και νομικά υπεύθυνος της επιχείρησης.

Β.- ΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ

Το έργο του συντονιστή συνεπικουρείται με τη βοήθεια των δύο υπευθύνων των τομέων του ξενοδοχείου α) του τομέα Διοίκησης και β) του τομέα υποδοχής και υπηρεσιών housekeeping.

Το ξενοδοχείο θέτει στην διάθεση των ενοίκων τα στοιχεία των υγειονομικών  Αρχών της περιοχής καθώς και τα στοιχεία των φαρμακείων για περιπτώσεις ανάγκης.

Γ.- ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το ξενοδοχείο Heaven Hotel τηρεί όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία του προσωπικού, των πελατών και των συνεργατών του από τον ιό covid-19.

Τα πρωτόκολλα αυτά είναι κατατεθειμένα και εγκεκριμένα από τις αρμόδιες Αρχές.

Το ξενοδοχείο Heaven Hotel είναι πιστοποιημένο με τα κατάλληλα σήματα από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας, σχετικά με την ύπαρξη και εφαρμογή των απαιτούμενων πρωτοκόλλων υγειονομικής προστασίας από τον covid-19.

Δ.-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Η εκπαίδευση των υπευθύνων των τομέων θα διενεργηθεί από τον συντονιστή της μονάδας και στη συνέχεια οι υπεύθυνοι θα εκπαιδεύσουν το υπόλοιπο προσωπικό του ξενοδοχείου ανά τομέα.

Για το υλικό της εκπαίδευσης θα δημιουργηθεί φυσικός και ηλεκτρονικός φάκελος σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την ιστοσελίδα του Ξ.Ε.Ε.

Το υλικό της εκπαίδευσης του προσωπικού αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του παρόντος υγειονομικού πρωτοκόλλου.

Ε.- ΠΛΑΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το πλάνο της εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

- Πηγές και τρόπους μετάδοσης του ιού

- Διαδικασίες ενημέρωσης των αρμοδίων του καταλύματος και των ίδιων των πελατών.

-Μεθόδους και επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών

- Συμπεριφορά και ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό

- Μεθόδους και πρακτικές καθαρισμών και απολύμανσης των εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα και την πιθανότητα μετάδοσης της ασθένειας

- Τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19

Η εκπαίδευση του συντονιστή θα διενεργηθεί μέσω της μελέτης του απεσταλμένου υλικού από τον ΕΟΔΥ,  από το ενημερωτικό υλικό και τυχόν σεμινάρια της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Η εκπαίδευση των υπευθύνων και στη συνέχεια του λοιπού προσωπικού θα διενεργηθεί με 10ωρη εκπαίδευση (υπεύθυνοι τομέων ξενοδοχείου) και 5ωρη εκπαίδευση του λοιπού προσωπικού.

Το εκπαιδευτικό υλικό θα περιλαμβάνει εκτός από τα προφορικά μαθήματα και φυσικό φάκελο εντολών και νομοθεσίας. Το υλικό αυτό θα αποσταλεί και με ηλεκτρονικό τρόπο στις διευθύνσεις του συνόλου του προσωπικού με σκοπό την επαναληπτική μελέτη του σε μελλοντικό χρόνο.

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη της διοίκησης του ξενοδοχείου επαναληπτικές συναντήσεις και κατάθεση των εμπειριών του προσωπικού από την εφαρμογή του πρωτοκόλλου.

Η πιστοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα γίνει με την υπογραφή των δηλώσεων που απαιτεί η ΚΥΑ_1881/29.5.20 περί των Ειδικών πρωτόκολλων υγειονομικού περιεχομένου τουριστικών επιχειρήσεων.

Η εκπαίδευση του συντονιστή θα πραγματοποιηθεί μέχρι την 20/6/2020.

ΣΤ.- ΜΕΣΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Τα μέσα ατομικής προστασίας που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι:

Μάσκα προσώπου, γάντια μιας χρήσης, ατομικές ποδιές μιας χρήσης, θερμόμετρο, αντισηπτικό διάλυμα.

Η διοίκηση του ξενοδοχείου είναι υποχρεωμένη να παρέχει τα παραπάνω υλικά δωρεάν και σε επαρκή ποσότητες στο προσωπικό.

Φροντίζει δε να υπάρχει επαρκή απόθεμα αυτών για μελλοντική χρήση.

Ζ.- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΟΠΤΟΥ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Μέλος του προσωπικού που παρουσιάζει συμπτώματα σχετικά με την ασθένεια μένει στο σπίτι και επανέρχεται στην εργασία εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική.

Επίσης, εφόσον έρθει σε επαφή με κρούσμα οφείλει να μείνει στο σπίτι.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο εργαζόμενος ειδοποιεί άμεσα τον υπεύθυνο για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος του καταλύματος.

 

Η.- ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ - ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΗΣΗ

Στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, το προσωπικό θερμομετριέται κάθε πρωί.

Ενδελεχής έλεγχος του προσωπικού μπορεί να ακολουθείται σε συνάρτηση με την επιδημιολογική εικόνα της τοπικής περιοχής.

 

Θ.- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΟΠΤΟΥ  ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Υπεύθυνος για τηνεφαρμογή του σχεδίουδιαχείρισης ύποπτουκρούσματος σε πελάτη του ξενοδοχείου ορίζεται ο συντονιστής για την εφαρμογή του υγειονομικού πρωτόκολλο και ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου κ. Καραβασίλης Δημήτριος.

Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID- 19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  1. Καλείται ο ιατρός με τον οποίο συνεργάζεται το ξενοδοχείο για αξιολόγηση του περιστατικού.
  2. Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας και παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα, διακομίζεται προς την οικεία μονάδα υγείας, ως ύποπτο κρούσμα COVID-19.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης περιστατικού COVID-19 από τις υγειονομικές υποδομές της περιοχής (ιατρό, Κέντρο υγείας), πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για άμεση ειδοποίηση και μεταφορά του ασθενή μέσω ΕΚΑΒ στην πλησιέστερη μονάδα υγείας όπου μπορεί να το διαχειριστεί.

  1. Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα, λαμβάνεται από τον ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID.
  2. Εφόσον το περιστατικό αξιολογείται ως πιθανό COVID-19 από τον εξετάζοντα ιατρό, ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 (όλο το 24ωρο), για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  3. Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου.
  4. Κατά την ως άνω αναμονή, αποφεύγεται η είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος συνιστάται να ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με το πιθανό κρούσμα.
  5. Ο ιατρός και το προσωπικό του ξενοδοχείου που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου η αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) υψηλής προστασίας (μάσκες, γυαλιά, αδιάβροχες μιας χρήσης ρόμπες).

 

Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό που θα ασχοληθεί με το καθαρισμό δωματίου ασθενή με COVID-19

  1. Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID, μεταφέρεται σε υγειονομική μονάδα η οποία θα φιλοξενεί τους ασθενείςμε COVID-19 αν χρήζει νοσηλεία.

Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID, αντιμετωπίζεται στο χώρο του ξενοδοχείου με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού.

  1. Ο ασθενής μεταφέρεται με ΜΑΠ (απλή χειρουργική μάσκα) και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
  2. Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), πρέπει να χορηγηθεί στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και να του συστηθεί να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
  3. Πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει.
  4. Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (απλή χειρουργική μάσκα μίας χρήσεως, γάντια) πρέπει να απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται.
  5. Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, το οποίο και αποτελεί σημαντικότατο μέσο πρόληψης.

14.- Ενημέρωση προς τους ενοίκους για την αποφυγή χρήσης των κοινόχρηστων εγκαταστάσεων σε περίπτωση που αισθάνονται άρρωστοι.

 

Ι.- ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ COVID-19.

Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του ξενοδοχείου  τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας διεύθυνση, τηλέφωνο, email) ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να τυποποιηθεί εκ των υστέρων.

Το ξενοδοχείο εφαρμόζει σχολαστικά το Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), σύμφωνα με τη μελέτη που έχει ήδη εκπονήσει.

Η ενημέρωση των επισκεπτών είναι φροντίδα του υπεύθυνου προσωπικού της υποδοχής και πέρα από την υποχρεωτική τήρηση των στοιχείων της πόρτας του ξενοδοχείου διενεργείται ενημέρωση των πελατών ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

Το βιβλίο συμβάντων του ξενοδοχείου για τον παραπάνω σκοπό ταυτίζεται με το αρχείο ασθενειών του προσωπικού που  διατηρείται στο φάκελο του τεχνικού ασφαλείας.

 

ΙΑ.- ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ-ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ

Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του σχεδίου δράσης σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες του (υπαλλήλους, προμηθευτές, διάφορα συνεργεία επισκευών, επισκέπτες και στο ευρύ κοινό).

Η παραπάνω κοινοποίηση διενεργείται με δύο τρόπους:

α) με την σήμανση για την ύπαρξη και την παράδοση της έντυπης μορφής του παρόντος πρωτοκόλλου στην υποδοχή του ξενοδοχείου κατά την επίσκεψη των ενδιαφερομένων (πελατών και προμηθευτών)

β) Με την ενημέρωση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σχετικά με την ύπαρξη και τήρηση υγειονομικού πρωτοκόλλου κατά τη λειτουργία του και γενικά τα μέτρα και την νέα πολιτική του ξενοδοχείου περί λήψης αυξημένων μέτρων υγιεινής.

 

ΙΒ.- ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (RECEPTION).

Το προσωπικό της υποδοχής του ξενοδοχείου είναι υποχρεωμένο να τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19.

Η διεύθυνση του ξενοδοχείου παίρνει κάθε πρόσφορο μέτρο για την αποφυγή τοποθέτησης σε θέσεις της υποδοχής ατόμων που ενδέχεται να ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Το προσωπικό της υποδοχής υποχρεούται όταν ζητείται να:

α) Ενημερώνει τους επισκέπτες για την πολιτική του ξενοδοχείου και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών

β) Να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για παρόχους υγείας, φαρμακεία κτλ στην περιοχή του

ξενοδοχείου

γ) Να παρέχει υλικά Μ.Α.Π σε οποιονδήποτε τα ζητήσει και για οποιονδήποτε λόγο.

δ) Στο χώρο της υποδοχής του ξενοδοχείου ή και σε άλλους κατάλληλους κοινόχρηστους χώρους, αναρτάται πίνακας στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα των βασικών υγειονομικών οδηγιών

ε)Ύπαρξη ειδικού ιατρικού εξοπλισμού (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα,

θερμόμετρο laser.

ζ) Λαμβάνεται μέριμνα ώστε το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να αναγνωρίζει τυχόν συμπτώματα πελατών, γεγονός το οποίο οφείλει να το αναφέρει αμελλητί στον συντονιστή του σχεδίου δράσης ή στον

υπεύθυνο εφαρμογής τουσχεδίου διαχείρισηςύποπτου κρούσματος

η)  Ύπαρξη ικανού αριθμού φιαλών με αντισηπτικό για χρήση από  τους πελάτες σε σταθερές ή μη

συσκευές στην υποδοχή (reception desk)

θ)  Τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής(reception desk)

ι) Προσθήκηεπιδαπέδιας σήμανσης σεαπόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης με κατάλληλη σήμανση των αποστάσεων στο χώρο αναμονής

ια) Υποχρεωτική τήρηση των αποστάσεων για την αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out

ιβ) Προτίμηση ηλεκτρονικής πληρωμής των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.

ιγ) Υποχρεωτική απολύμανση των keycards και κλειδιών –τοποθέτησή προς σε ειδικό δοχείο προςαπολύμανση.

ιδ)  Διεύρυνση της διάρκειας του check-out και check-in μεταξύ των διαμονών (check-out μέχρι

τις 11.00 πμ και check-in από τις 3.00 μμ).

Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας που μεσολαβεί μεταξύ κάθε checkin και checkout είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.

 ιε) Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

ιστ) Η διάθεση δωματίου μετά από κάθε χρήση του επιτρέπεται μετά την πάροδο 24 ωρών.

Στην περίπτωση που το ξενοδοχείο έχει πληρότητα δωματίων άνω του 50% τότε κατά τον καθαρισμό - απολύμανση των δωματίων χρησιμοποιείται υποχρεωτικά ο ατμοκαθαριστής για τις επίμαχες επιφάνειες και πάντα σύμφωνα με τις εντολές του αρμόδιου συντονιστή.

 

ΙΓ.- ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΡΟΦΟΥ, ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ-

HOUSEKEEPING)

Το προσωπικό της καθαριότητας υποχρεούται να τηρεί το πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης του ξενοδοχείο το οποίο συμμορφώνεται, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1γ/Γ.Π/οικ 19954/20.03.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας «Μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σε χώρους και επιφάνειες κατά την εξέλιξη της πανδημίας του SARS-CoV-2» (ΑΔΑ: 6ΚΨ6465ΦΥΟ-1ΝΔ).

Σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος τίθεται σε εφαρμογή πρόγραμμα καθαρισμού ειδικών οδηγιών σύμφωνα με τις αντίστοιχες Οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Κατά τον καθαρισμό των χώρων του ξενοδοχείου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε όλους των κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (πχ. πόμολα, κομβία Ανελκυστήρων κλπ)

Ειδικότερα:

α) Καθαρισμός και αερισμός των δωματίων κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών (11:00-15:00)

β)  Έλεγχος λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων (ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών)

γ) Αυστηρή τήρηση της χρήσης των Μ.Α.Π  (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια).

Κατά την εργασία του, το προσωπικό καθαριότητας πρέπει να τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει τρόφιμα ή ποτά.

δ) Ειδικότερα για το προσωπικό καθαριότητας συνιστάται να χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα (σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας χειρουργικής μάσκας, συνιστάται η χρήση πάνινης), γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.

ε) Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής εργαζομένων

καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση), παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.

στ) Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.

ζ) Η διάθεση δωματίου μετά από κάθε χρήση του επιτρέπεται μετά την πάροδο 24 ωρών.

Στην περίπτωση που το ξενοδοχείο έχει πληρότητα δωματίων άνω του 50% τότε κατά τον καθαρισμό - απολύμανση των δωματίων χρησιμοποιείται υποχρεωτικά ο ατμοκαθαριστής στις επίμαχες επιφάνειες και πάντα σύμφωνα με τις εντολές του αρμόδιου συντονιστή.

η) Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλαριών, κλινοσκεπασμάτων)

θ) Απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης, όπως μενού, περιοδικά, κλπ

ι) Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού.

ια) Οι υφασμάτινες επιφάνειες (πχ ταπετσαρίες επίπλων) πρέπει να καθαρίζονται με συσκευή ατμού

(θερμοκρασία>70°).

ιβ) Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.

ιγ) Τήρηση των κανόνων υγιεινής από το προσωπικό κατά τη διαλογή ακάθαρτων λινών με χρήση των ενδεδειγμένων Μ.Α.Π (ειδικής ποδιάς μιας χρήσης πάνω από τη στολή, γαντιών και μάσκας)

ιδ) Τοποθέτηση των χρησιμοποιημένων υφασμάτων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών σε ειδικές, κλειστές, επισημασμένες σακούλες ή σάκους, προκειμένου να μεταφερθούν στους χώρους πλυντηρίων.

ιε)  Διαχωρισμός (σήμανση) περιοχών ακάθαρτων και καθαρών λινών.

ιστ) Απολύμανση μετά από κάθε χρήση των καροτσιών για τη μεταφορά των κλειστών σάκων με τα λινά.

ιζ) Τήρηση των απαιτούμενων μέτρων κατά την παράδοσης των κλινοσκεπασμάτων στον εξωτερικό

συνεργάτη του ξενοδοχείου.

ιη) Διατήρηση των καθαρών ειδών ιματισμού σε καλή και καθαρή κατάσταση κατά την αποθήκευσή τους και για τη μεταφορά τους στους χώρους χρήσης (δωμάτια κ.λπ.)

 

ΙΔ.- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΗΡΙΑ /ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΡ ΠΙΣΙΝΑΣ

Το προσωπικό που ασχολείται με την παρασκευή του πρωινού και το προσωπικό του μπαρ της πισίνας υποχρεούται στην τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19.

Κατά την παρασκευή του πρωινού και κατά την παρασκευή των προϊόντων του μπαρ της πισίνας τηρούνται απαρέγκλιτα όλα τα συστήματα και οι υποχρεώσεις του HACCP, σύμφωνα με την ήδη υπάρχουσα μελέτη, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του παρόντος υγειονομικού πρωτοκόλλου.

Ειδικότερα:

1.- Η παραλαβή των εμπορευμάτων από το προσωπικό θα γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση Μ.Α.Π.

2.- Αυστηρή τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα και στο μπαρ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών, αν και εφόσον υπάρχει ανάγκη για δύο άτομα στην κουζίνα και το μπαρ.

3.- Απαγόρευση εισόδου  στο χώρο της κουζίνας και του μπαρ σε όσους δεν έχουν εργασία (προσωπικό και πελάτες)

4.- Ύπαρξη κατάλληλου απολυμαντικού για την απολύμανση των χεριών κατά την είσοδο και έξοδο από  την κουζίνα και το μπαρ.

5.- Πλύσιμο χειροπετσέτων, τραπεζομάντηλων και του συνόλου των μαχαιροπίρουνων, ακόμα και αυτών που δεν χρησιμοποιήθηκαν και παροχή τροφίμων σε ατομικές μερίδες, όπου είναι εφικτό.

6.- Χρησιμοποίηση τραπεζομάντηλων μιας χρήσης καθώς και χαρτοπετσέτες.

7.- Αλλαγή της ώρας διάθεσης του πρωινού από τις 07:00 μέχρι τις 10:30   για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών.

8.- Ύπαρξη κατάλληλου απολυμαντικού στην είσοδο και έξοδο του χώρου του πρωινού και έλεγχος

από το προσωπικό ότι χρησιμοποιείται από τους πελάτες.

  • Τήρηση απαιτούμενων αποστάσεων κατά το σερβίρισμα των πελατών στο μπουφέ
  • Υποχρεωτική τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού (sneezeguards) μεταξύ του προσωπικού που σερβίρει και των πελατών. Σε εναλλακτική περίπτωση το προσωπικό θα σερβίρει το πρωινό στα τραπέζια χωρίς ο πελάτης να έχει επαφή με τον μπουφέ και με το χώρο του σερβιρίσματος.
  • Το σερβίρισμα στον μπουφέ θα πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό εστίασης, το οποίο θα φέρει ταενδεδειγμένα Μ.Α.Π. και θα τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού – COVID.

19.Σκοπός των μέτρων είναι να μην υπάρχει επαφή του πελάτη με τα φαγητά και τασκεύη στο μπουφέ.

  • Εναλλακτικά θα προσφέρονται τα προϊόντα του πρωινού μπουφέ σε ατομικάσκεύη στο μπουφέ ή με τη διαδικασία του room service.

Το προσωπικό του room service οφείλει να τηρεί τα βασικάμέτρα αποφυγής μετάδοσηςτου κορωνοϊού - COVID-19και να χρησιμοποιεί Μ.Α.Π

Συγκεκριμένα για το roomservice:

Εφαρμόζονται όλοι οικανόνες υγιεινής τωντροφίμων για τημεταφορά τους εντόςξενοδοχείου.

Εφαρμόζονται όλες οιαπαιτήσεις υγιεινής γιατην περισυλλογή τωνσκευών που έχουν ήδηχρησιμοποιηθεί απότους πελάτες.

  • Η χρήση κοινόχρηστων σκευών/αντικειμένων dispenser, αυτόματες μηχανές σερβιρίσματος(καφέ, χυμό κ.λπ.) θαγίνεται μόνο από τοπροσωπικό εστίασης, τοοποίο θα φέρει ταενδεδειγμένα Μ.Α.Π. και θατηρεί τα βασικά μέτρααποφυγής μετάδοσης τουκορωνοϊού - COVID-19.

9.- Κατά την κατανάλωση ποτών στο μπαρ να παρέχονται μόνο συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά.

 

ΙΕ.- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ  ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Μέτρα τα οποία λαμβάνονται από το ξενοδοχείο HEAVENHOTELκαι αφορούν την εξωτερική κολυμβητική δεξαμενή

1.- Καθημερινός έλεγχος της σωστής λειτουργίας, καθαρισμός και απολύμανση των εγκαταστάσεων της πισίνας, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1γ/Γ.Π/οικ 19954/20.03.2020 του Υπουργείου Υγείας «Μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σε χώρους και επιφάνειες κατά την εξέλιξη της πανδημίας του SARS-CoV-2» (ΑΔΑ:6ΚΨ6465ΦΥΟ-1ΝΔ)

2.- Καθημερινός έλεγχος της σωστής λειτουργίας των συστημάτων χλωρίωσης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (βλ. ΥΑ Γ1/443/1973 όπως τροποποιήθηκε από την Γ4/1150/76 και την ΔΥΓ2/80825/05 και εγκύκλιο για την «Πρόληψη της νόσου των λεγεωνάριων»).

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ο.Υ. (Guidelinesforsaferecreationalwaterenvironments - Volume 2 -Swimmingpoolsandsimilarenvironments), η τιμή του υπολειμματικού χλωρίου στο νερό της δεξαμενής να είναι 1-3 mg/L

3.- Χειρωνακτικός έλεγχος των επιπέδων χλωρίου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της πισίνας κάθε 4 ώρες  και τήρηση αρχείου καταγραφής των επιπέδων των τιμών.

4.-Η τιμή του pH στο νερό της πισίνας  θα πρέπει να είναι στα όρια που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία (βλ. ΥΑΓ1/443/1973 όπως τροποποιήθηκε από την Γ4/1150/76 και την ΔΥΓ2/80825/05).

Μέτρηση και τήρηση αρχείων καταγραφής του pH ανά οκτώ ώρες κατά τη διάρκεια λειτουργίας της

κολυμβητικής δεξαμενής.

5.- Ο μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της δεξαμενής κάθε στιγμή δεν θα είναι

μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 5 m2 επιφανείας νερού, δηλαδή απαγορεύεται η είσοδος στην πισίνα του ξενοδοχείου περισσοτέρων από 40 άτομα.

6.- Ισχυρή σύσταση από το προσωπικό της πισίνας και έμφαση στην ενημέρωση των πελατών και των ενοίκων του ξενοδοχείου σχετικά με τη χρήση των καταιωνιστήρων πριν και μετά τη χρήση της κολυμβητικής δεξαμενής.   Ύπαρξη ενημερωτικής πινακίδας για το λόγο αυτό.

7.- Η διάταξη των καθισμάτων (ξαπλώστρες, καρέκλες,πουφ, σεζλόνγκ, κτλ.) θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ των ακρότερων σημείων των καθισμάτων δύο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα σε κάθε κατεύθυνση.

8.- Μετά από κάθε αλλαγή πελατών θα πρέπει να απολυμαίνονται τα καθίσματα, τα τραπεζάκια, οι τιμοκατάλογοι και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο έχει χρησιμοποιήσει ο προηγούμενος πελάτης.

9.- Καθαρισμός κάθε ξαπλώστρας/καθίσματος μετά από κάθε χρήση.

 

ΙΣΤ.- ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ-ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ/ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Το ξενοδοχείο συμμορφώνεται με την εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας «Προστασία της Δημόσιας Υγείας από τον κορωνοϊό SARS-COV-2 στα συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης» σύμφωνα με την αρ. Δ1(δ)/ΓΠ16481/14.03.2020.

Καθημερινός έλεγχος των οσμοπαγίδων (σιφώνια) των λουτρών των δωματίων και όπου αλλού υπάρχουν, τα οποία θα πρέπει να λειτουργούνσωστά καισυνεχώς. Θαπρέπει δηλαδή να έχουνπάντα νερό μέσα. Σεπερίπτωση που δωμάτιο του ξενοδοχείου μένει κενό για περισσότερο από  μία εβδομάδα

θα προστίθεται νερό απευθείας στις οσμοπαγίδες ανοίγοντας τις συνδεδεμένες συσκευές.

Ιδιαίτερη προσοχή στον καθαρισμό και στην απολύμανση των άκρων εξαγωγής νερού (βρύσες νιπτήρων, ντουζ κλπ).

Κατά την επαναλειτουργία του ξενοδοχείου να γίνει θερμική εξυγίανση (θερμικό σοκ0 του συστήματος ζεστού νερού με επαναλαμβανόμενη θέρμανση της εγκατάστασης στους 70ο  C τουλάχιστον.

Το σύστημα θερμού νερού να λειτουργεί σε θερμοκρασία 55ο C, ενώ η θερμοκρασία αποθήκευσης του νερού να ανέρχεται στους 60ο C.

 

ΙΖ.- ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΙΣΜΟΣ ΧΩΡΩΝ

Αυστηρή εφαρμογή της μεαριθμό Δ1(δ)/ΓΠοικ.26635/23.04.2020 εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας «Λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά τη χρήση κλιματιστικών μονάδων» (ΑΔΑ: 6ΒΟ5465ΦΥΟ-ΨΓΣ).

Κατά τον καθαρισμό των δωματίων δύνεται έμφαση στον καλό φυσικό αερισμό στα δωμάτια και

στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους.

Όταν το δωμάτιο δεν είναι ενοικιασμένο να αερίζεται με φυσικό αερισμό

Διακοπή του συστήματος μη λειτουργίας κλιματισμού όταν είναι ανοιχτές οι πόρτες.

Τα κλιματιστικά των δωματίων  να τίθενται εκτός λειτουργίας όταν τα δωμάτια του ξενοδοχείου δεν είναι ενοικιασμένα και να τίθενται σε συνεχή λειτουργία 24/7 όταν αυτά φιλοξενούν πελάτες με παράλληλη λειτουργία φυσικού αερισμού, σε συνεννόηση με τους διαμένοντες πελάτες.

 Άνοιγμα των κλιματιστικών τουλάχιστον 2 ώρες πριν από το χρόνο χρήσης του δωματίου και αλλαγή σε χαμηλότερη ταχύτητα 2 ώρες μετά το χρόνο χρήσης του δωματίου.  

Σύσταση στους πελάτες για αποφυγή αλλαγής των καθορισμένων επιπέδων θέρμανσης, ψύξης και πιθανής υγρασίας.

Οι τακτικές εργασίες αντικατάστασης και συντήρησης φίλτρων θα εκτελούνται με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων (ατομική προστασία, αερισμός χώρου, ασφαλής αποκομιδή των φίλτρων που αντικαθίστανται) συμπεριλαμβανομένης της αναπνευστικής προστασίας. 

Εξασφάλιση του επαρκούς αερισμού όλων των χώρων με εξωτερικό αέρα

 

ΙΗ.- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ (lobby, καθιστικά, υπαίθρια καθιστικό μπαλκονιού υποδοχής)

Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο

 

ΙΘ.- ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ

1.-   Σήμανση απευθυνόμενη στους πελάτες του ξενοδοχείουγια αποφυγήτηςχρήσης των ανελκυστήρων.

Τοποθέτησηαπολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση γιαχρήση κατά την είσοδο καιέξοδο.

2.- Καθαριότητα δύο φορές την ημέρα των ανελκυστήρων με έμφασησε επιφάνειες πουαγγίζονται συχνά (χερούλια, κομβία κλπ)

3.- Τοποθέτηση σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους αντισηπτικών διαλυμάτων (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών

4.- Αναδιάταξη των κοινόχρηστων χώρων γιααποφυγή του συνωστισμού έτσι ώστε να υπάρχουν 4 άτομα ανά 10 τ.μ.

 

Κ.- ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΑ

Τοποθέτησηενημερωτικής σήμανσηςστους χρήστες νααποφεύγουν τοσυνωστισμό και ναεκκενώνουν τις λεκάνες τωνκοινόχρηστωναποχωρητηρίων με κλειστότο καπάκι για την αποφυγή μετάδοσης μέσω του αερολύματος από την τουαλέτα.

Συνεχής λειτουργία των ανεμιστήρων των χώρων αποχωρητηρίου (WC).

Για το HEAVEN HOTEL

                                                                                                            Ο κατά νόμο υπεύθυνος συντονιστής




Τοποθεσία - Επικοινωνία

Γνωρίστε την περιοχή Ταγαράδες Θεσσαλονίκης, βρείτε μας στο χάρτη ή επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.


Heaven Hotel

11η Οδός Ταγαράδες, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία
TK 57001, ΤΘ 337

ΜΗΤΕ: 0933Κ012Α0254600
Latitude: 40.488441
Longitude: 23.032263
Login-iconLogin
active³ 5.4 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης